0
Posted on 5/13/2009 by adsum! and filed under
Belki hala duymayanlar vardır diye düşünüp www.fizy.com dan bahsetmeyi düşünmüştüm bugün. Sıklıkla kullanıyor olmama rağmen hakkında bildiklerim sadece yapanın bir türk olduğu, videoların kaynağının youtube ve benzeri siteler olduğu ve google dan teklif aldığıydı.

Ancak biraz daha araştırınca çok ilginç bilgilere ulaştım. Uzun uzun anlatmak yerine birkaç yönlendirmeyle işi çözeceğim. Adamlar yazmış işte...bi daha bi daha anlatmaya ne lüzum var canım :)

İTÜ lü arkadaşlardan Fizy ile ilgili ilginç açıklamaları BURADAN okuyabilirsiniz. Kendileri de üşenmemiş ve uzun ve yorucu bir çalışmanın ardından bir alternatif yapmışlar. Tam 4,5 saatte :)
Ve onlara katılıyorum, fizy den daha iyi çalışıyor. İsmi PIMP.

Hatta daha ileri giderek tarifini de vermişler. Şu an ulaşılamamakla beraber kodları da yayınlamışlar. Evde kendi PIMP' inizi yapın yazısına yapılan yorumlara bakılırsa kodlar doğru ve birkaç çalışır demo yapıp yayınlayan olmuş.

Ben en çok sitedeki yazıya bayıldım...

Duyuru: Aldığımız yatırımı kullanarak sunucumuza klavye ve mouse aldık. Artık arama sonuçlarında 100 taneye kadar sonuç alabilirsiniz. Ayrıca API desteğini 100'e çıkarıp 100 API'dan en güzel sonucu getirmeye çalışan senior php & ajax developer'larımız bugün işbaşı yaptılar, kendilerine ekibimize hoşgeldiniz diyoruz.

Duyuru: PIMP ailesi olarak İstanbul takımımızda çalışmak üzere alımlı ponpon kız arıyoruz. Lütfen başvurularınızı boy fotoğrafınızla beraber yollayın.

Yeni favorim artık pimp ama siz yine de fizy diyorsanız...Buyrun buradan.

Nasıl satıcı bi insan olmuşum yalnız ben...utandım valla kendimden :)
0
Responses to ... Fizy'e alternatif...PIMP

Yorum Gönder