2
Posted on 5/11/2009 by adsum! and filed under
Uzun zamandır beklediğim güzel olay gerçekleşiyor sanırım. Türk Telekom'un çarşamba günü düzenleyeceği basın toplasında duyuracağı haberin Çıplak ADSL olması bekleniyor. Ben direkt duaya başlıyorum :)

Yalın ADSL olarak ta adlandırılan çıplak ADSL bağlantı seçeneğinin özelliği, ayrıca bir telefon hattına sahip olma zorunluluğunu ortadan kaldırıyor. Özellikle yaz mevsiminde, dönemlik olarak kullanılacak meskenlerde en çok tercih edilen seçenek olması bekleniyormuş. Valla süper mantıklı bişey. İlk kurtulan da ben olacağım sanırım.

Çarşamba günü iyi haberlerle görüşmek üzere :)
2
Responses to ... Çıplak adsl geliyor !!!
Unknown dedi ki... 13/5/09 20:02

Bu gün çarşamba ve TTnet'in yumurtladığı şey şu;

8 mbit'e kadar ( bulunduğunuz yerdeki santralin durumuna bağlı ) sınırsız internet bağlantısı ( ki adil kullanım adı altında bu sınırsızın, sınırı 15 gb ) 49 tl. yani 15 gb kotalı 8 mbit bağlantı 1024 sınırsız fiyatına. Geçiş mecburi olmamakla birlikte işin özü bu. Artık telekoma nerem girsin? sitemde anket yapacam, öyle söyleyecem :)

adsum! dedi ki... 14/5/09 09:32

yuhh diyorum ya valla daha da bişey demiyorum.
15 gb lık adil kullanım...ağzımı bozacam ya
olgun o anketi yapmazsan sen de ne ol :)
ne bileyim bişey ol işte :))

Yorum Gönder